Luca

یکشنبه یک متن نسبتا طولانی درباره لوکا نوشتم، پست نشد. از اون روز تا حالا سعی کردم پست شه و نشد، و دیگه بیخیال شدم:')

حعیف

۲
سایه ..
۱۰ تیر ۰۱:۳۰

نه بنویس :> من چند تا نقد ازش خوندم، نظر تو رو که حتما باید بدونم

پاسخ :

اخه واقعا دیگه حوصلشو ندارم:))))
ببین خیلی آرت جذابی داشت. حال و هواش خیلی خوب و حال‌خوب‌کن بود. به لحاظ غنای داستانی در حد soul یا inside out و اینا نبود اما خیلی هم تهی نبود. معمولی بود. هرچند کاراکترا دوست داشتنی از آب دراومده بودن اما شخصیت پردازیا اونقدر قوی نبود. و خب اشاره بسیار روشن و مستقیمی به مسئله همجنس گرایی داشت که در این موردش یه چیزایی میفرستم برات. با این حال ارزش دیدن میشه گفت داره، حتی برای بچه ها هم میشه گذاشت و نسبتا بعیده بحث همجنس گرایی رو ازش متوجه شن، بیشتر مسئله پذیرش خود و تفاوت ها رو ازش میگیرن. البته به جز یکی دو لحظه که ممکنه حساسشون کنه، ممکنه. این خلاصه ش بود:)) 
سایه ..
۱۰ تیر ۰۲:۳۳

آره دقیقا همین بحث همجنسگرایی ش رو میخواستم ازت بپرسم که به چشمت اومده بود یا نه. من هنوز خودم ندیدم.

پاسخ :

ببین من تو داستان یه جاهایی از روابطشون پوکر میشدم، حالا بعد که دیدی میگم کجاها. اما شک داشتم، بعد از یه منبع موثق با یه سری مدرک موثق دیتاهایی گرفتم که مطمئن شدم. مثلا آخر ماه پراید اکران شد، که ماهیه که شعارش اینه که گرایش جنسیتو آشکار کن و خیلیا تو این ماه گرایشاتشونو میگن. یا اینکه دو تا کاراکتر اصلی عین کاراکترای یه فیلمی‌ن به اسم "مرا با نام خودت صدا بزن" که همجنس گران و جالبه، تو اون فیلم وسپا نقش مهمی داره و تو این انیمیشن هم همینطور. و حالا چیزهای دیگه ایم هست که تو خود انیمیشنه و هروقت دیدی بهت میگم.
بعد اینکه این چیزی بود که اتفاقا خود مخاطبای غیرایرانی هم خیلی دریافت کردن و تو توییتر چیزای زیادی نوشتن درباره‌ش.
و خب میگم، خیلی رو و روشن این محتوا رو داشته اما برای ما به اندازه غیرایرانی ها و اروپایی ها و اینا ملموس نیست خب. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
اینجا
ثبت تکه هایی نه چندان منجسم از خوانده ها، شنیده ها و دیده ها.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان