مدرسه جاسوسی

این روزها به جز کتاب های دانشگاهی، در حال خواندن یک رمان نوجوان به نام "مدرسه جاسوسی"ام. رمان بدی نیست؛ برای من چیزی ست ما بین من نفرت انگیز و هری پاتر، البته به لحاظ داستانی.

ماجرای یک پسربچه است که وسط سال تحصیلی، در یک مدرسه ی تربیت جاسوس پذیرفته میشود.

من در طاقچه بی نهایت میخوانمش.

بنظرم برای اوقات فراغت "بزرگسالان" کتاب خوبی ست.

+شما این روزا چی میخونید و چطوره؟ (این جمله رو به مثابه ی جمله ی اخر کپشن های اینستاگرام که دنبال گرفتن کامنت‌ان نبینید! جدا به جهت برقرار شدن دیالوگ بین این جمع کوچک اما دوست داشتنی پرسیدم! :).) 

۶
هم میهن
۱۷ آبان ۲۳:۵۸

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

پاسخ :

درسته:))) 
(: NarXeS
۱۸ آبان ۰۸:۴۹

من مدرسه جاسوسی رو قبلا خوندم. جلد اولش قشنگ و جالب بود. بعد دیگه تکراری شد یه جورایی...

از این داستان هری پاتر گونش هم همونطور که از هری پاتر بدم میاد، بدم میاد :"|

 

+سلام

پاسخ :

سلام.
عه، خوب شد گفتید. نرم سراغ بقیه ش پس. 
چراااااا هری پاترو دوست ندارید؟ از کتاباش خوندید؟!!! 
(: NarXeS
۲۰ آبان ۰۹:۴۶

نمیدونم. دوست ندارم صرفا به خاطر حرف و سلیقه من نخونیدش. شاید شما خوشتون اومد...

بله کتابشو خوندم. و نمیدونم چرا به نظرم یه کتاب طولانی و بی هدفه. این همه میخونی بعد تازه میگی خب که چی حالا؟

برای من که اینجوری بود.

پاسخ :

چطورررر میشه :'' '' '' '' '' '')
فیلمشم دیدید؟؟ 
سایه ..
۲۰ آبان ۱۱:۰۳

من والا فعلا دارم کاپلان میخونم و شخصیت :))

پاسخ :

وسطش دلت شکست، مارم دعا کن:)))) 
زهرا مرادی
۳۰ آذر ۲۰:۲۹

ابوالمشاغل می‌خونیم و فکر می‌کنیم آن وجهه دیگر نادر خان ابراهیمی هم برای ما عزیز است به غایت

پاسخ :

خیلی شگفت انگیز بود برام اون وجهه
سر باز
۰۳ دی ۱۵:۲۶

سلام

 

یعنی فقط منم که 7 8 جلدِ مدرسه جاسوسی رو تا ته خوندم و با لذت؟!!! 

واسه من خیلی تکراری نشد ... قشنگ بود :)

پاسخ :

سلام. نه قطعا. طرفدار زیاد داره. واقعا هم خوب بود جلد یکش. من دیگه نرفتم سراغ بعدیاش. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
اینجا
ثبت تکه هایی نه چندان منجسم از خوانده ها، شنیده ها و دیده ها.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان